Şikayetleri faydalı bir şekilde kullanın: iqs Şikayet Yönetimi ile tekrarlayan hatalardan kaçının ve maliyetlerinizi azaltın.
Hızlı tepki
Şikayetler hızlı ve sorunsuz bir şekilde çözülmelidir. iqs Şikayet Yönetimi'ni (RKM) kullanarak harici ve dahili olarak, tedarikçiler ve müşteriler için veya kendi şirket departmanlarınız içinde şikayetler oluşturabilir, işleyebilir ve takip edebilirsiniz.
Süreçleri bireysel olarak tasarlayın
iqs RKM ile şikayetleri işlemek için tüm adımları ve prosedürleri önceden tanımlanmış yöntemler aracılığıyla dahili spesifikasyonlarınıza göre tasarlarsınız. Bunlar, gerekli bilgilerin yanı sıra zaman prosedürü için spesifikasyonları da içerir (1-2-14 kuralı). Elbette bu amaçla 8D, 4D raporları ve CAPA gibi şablonlar da mevcuttur.
Web üzerinden doğrudan erişim
Intranet tabanlı iqs QC - Web ile ilgili kişiler arasındaki iletişimi daha da kolay ve doğrudan hale getirin: Burada şikayetleri web tarayıcısın üzerinden kaydedebilir ve işleyebilirsiniz. iqs QC - Tedarik Zinciri ile tedarikçilerinizi 8D raporu da dahil olmak üzere tüm şikayet sürecine aktif olarak dahil edersiniz.
Mevcut bilgiyi kullanın
Şikayetinizi işlerken iqs CAQ veritabanını kullanabilirsiniz. Benzer hatalar veya tekrarlanan hatalar otomatik olarak işaretlenir; devam eden eylemler kontrol edilebilir ve uygun olduğunda mevcut şikayetlere dahil edilebilir.
Hızlı değerlendirme
Bütünleşik iqs Analiz Merkezi, mevcut kalite seviyeleriniz hakkında çok çeşitli raporlara erişim sağlar. Bu şekilde, hangi şikayetlerin ve hangi sorunların
sonuçlanan aksiyonlar halihazırda işlenmiş veya hala açık durumdadır. Hataların önceliğinin, nedenlerinin ve maliyetlerinin nerede olduğunu çok hızlı bir şekilde anlayın ve iyileştirmek için hedefe yönelik aksiyon alın
Hataları ilgili aksiyonlarla birlikte doğrudan iqs FMEA'dan aktarın. iqs RKM, yeni hataları iqs FMEA'ya aktarır; bu hataları hemen güncelleyebilir ve sistemde kullanılabilir hale getirebilirsiniz. Buna ek olarak, bütünleşik hata analizi size tanımlanmış düzeltici faaliyetlerin ilerleyişi hakkında güncel bir genel bakış sağlar.
Bilgilendirme
Bilgileriniz şirketimizin KVKK politikasına göre gizli tutulmaktadır.
Mesai saatleri içerisinde gönderdiğiniz talebinize en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır. Dilerseniz +90 224 248 66 42 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.