iqs Aksiyon Yönetimi (MM), kendilerine bağlı aksiyonlara sahip olabilecek diğer iqs modüllerine erişir. Bu size merkezi bir genel bakış ve Şikayet Yönetimi, FMEA, denetimler, Muayene veri toplama ve APQP'den tüm aksiyonları izleme seçeneği sunar. Ayrıca, bağımsız modüllerden gelen aksiyonların dahil edilmesine izin verir, böylece kendi aksiyonlarınızın organizasyonunu optimize eder. Bu şekilde iqs MM tüm termin tarihlerini otomatik olarak denetler ve takipler ve hatırlatmalar oluşturur.
Çok seviyeli filtreleme
iqs MM, departmanlar, ekipler veya bireysel çalışanlar gibi birden fazla seviyede filtreleme yapmanızı sağlar. Bu da iqs MM'yi, planlanan aksiyonların gerçekleştirilmesi için kaynakların optimum kontrolüne ilişkin genel bakışlar için ideal bir yönetim aracı haline getirir.
En yüksek güvenlik
iqs MM'de tanımlanmış aksiyonlar kaybolmaz. Yazılım, tanımlama analizi yoluyla tamamlanma durumları ve aksiyonların verimliliği üzerinde kontrol sağlar - bir bakışta hangi aksiyonların başarıyla tamamlandığını, açık kaldığını veya kısmen tamamlandığını görmek mümkündür. iqs MM şirketinizdeki güvenliği artırır.
Net iletişim
Aksiyonlar işlenmemişse veya son tarihler aşılmışsa, aksiyon yönetimi tanımlı personeli otomatik olarak bilgilendirir. Müşteriler ve tedarikçiler arasındaki aksiyonlar iqs QC - Tedarik Zinciri aracılığıyla değiştirilebilir ve denetlenebilir.
QC - Web üzerinden basit işlem
QM departmanı dışındakiler de dahil olmak üzere tüm çalışanlar web üzerinden intranette hızlı bir şekilde aksiyon alabilir ve aksiyonları düzenleyebilir. Eğer aksiyon bir Q süreci ile ilgiliyse, ilgili Aksiyonun (şikayet, denetim) bağlamı görüntülenebilir.
Bilgilendirme
Bilgileriniz şirketimizin KVKK politikasına göre gizli tutulmaktadır.
Mesai saatleri içerisinde gönderdiğiniz talebinize en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır. Dilerseniz +90 224 248 66 42 no lu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.